napoje gazowane

Mieszkańcy Holandii coraz częściej rezygnują z napojów słodzonych i slodyczy. Od zeszłego roku producenci ww. Produktów dostrzegają spadki w sprzedaży

Coca-cola zmniejszyła swoją sprzedaż o niemal 9%, napoje Wicky straciły 11% popytu, Fanta 4,5%, a Roosevice aż 15%

Nie tylko napoje odnotowują spadki. Producent deserów Mona sprzedał 10% mniej swoich produktów, Danone o 2% oraz producent ciasteczek Lu’s 8%

Oczywiście ludzie nie rezygnują z napojów i przekąsek. Twórcy takich rzeczy jak Wode Mineralne Spa sprzedali o 9% więcej, Lipton sprzedał 4% więcej.

Świadomość dotycząca składników i alternatyw dla pożywienia codziennego wpływa znacząco na decyzje klientów. Marki wymienione jako drugie inwestują w reklamowanie się jako zdrowszych opcji dla zdrowia

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież